BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 5, 2011

peminat bundle.

aku adalah salah seorang dari berjuta-juta rakyat yang minat pakaian bundle di malaysia. tapi pemahaman setiap orang berbeza mengenai pakaian bundle kn? ada orang cakap tkde CLASS bli pakaian bundle, bruk, hanya orang tkde duit je bli pakaian bundle..aku pn tanya balik..ERK? tu je.."ko g tgk pkaian bundle mana yang buruk? yng rm 5 untk 3 hlai? abis tu yang hrga 300-400 tu pn kira bruk gk la tpi nape ada orang snggup bli erk?"  tpi itu bergntung kpada pmhaman orang la kn, ada yg btul n ada yang tidak..tpi bagi aku TIDAK..aku mnat pakaian bundle. banyak gk la sbb aku plih pkaian bundle ni.





1. design
  - aku suka pakaian yang simpel sgt,sgt,sgt. klo leh ada tulisan skit pon jadi la. pakaian bundle ni byk jenis n ada yang mnpati ctrsa aku, design yg simple as simple plan :) 

2. selesa untuk di pakai
  - walaupun baju bundle ni trpkai tpi kita kna la pndai plih, jgn plih yang tol2 buruk. ada yang owner pkai kjap je pstu ktat la , bsar la so diorg jual..kita bli la jnis yang mcm tu. kta tkkan la tk tau bju yang bleh di pkai n bju yang sswai d jdikan kain buruk kn? :) 

    kualiti tu penting bagi aku, jenama tu jatuh d no 2 ..klo jenma lain2 ttpi kualiti sama baik cari yang murah kn? 

3. ADA SAIZ AKU :) 
 - hehe..ni yang pling penting, snang nk cari saiz aku.hehehe klo pgi supermarket nk cari bju saiz aku mmg tk dpat la bang..bli saiz S pon blik kne kcik kan lagi..huhuhu klo kt bundle snang je cari tambah2 baju kmeja.

4. harga yang murah
  - aku ni jnis syg nk bli bju yang mhal, aku pn tk tau knpa..nk kta aku ni jmat tk la jgak..aku jnis pemboros..klo kt bundle klo ada rm 100 pn aku lh abiskan..huhu klo kt bundle aku cari bju yang sdikit mrah tpi bju nya berkualiti, cntik n than alam :) satu lagi sbb aku ni dlam mood student lagi so duit ni limited la skit kn? hehehe




tu jela yang aku dapat bgi tntang pakaian bundle ni :) tk smstinye pakaian, kasut pn kdang2 aku cari bunlde gk :) tpi buat stkat ni tkde lagi la orang yang perli aku sbb bli pakain n ksut bundle, klo diorg prli dalam diam aku tk tau la kn? heheee. 

p/s : nnti ada duit lebey nk gk bli brang branded tpi bundle mmg tkkan di lupakan :) 


  

0 comments: