BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 27, 2012

bukan duit jadi ukuran l zizang

zizan, seorang artis atau pelawak terkenal bukan sahaja terkenal dengan lawak jenaka nya tetapi bagi aku, die popular satu sbab loghat die, cara die yang nampak macam humble ( bagi aku la) .




Di sini aku nak cite psal sambutan countdown 2012 ni, dengar cite mat zizang nih sanggup menolak tawaran untuk jadi hos di satu lagi majlis atau sambutan yang di langsungkan di I-CITY, dengan menjadi hos jemputan bersama dengan ustaz legend juga dari teganu iaitu Ustaz Azhar Idrus di program Countdown bersama Ustaz Azhar Idrus n artis-artis lain di Dataran Kemerdekaan, Shah Alam.



Zizan sanggup menolak tawaran rm 18,000 ( lebih kurang la ) dari penganjur di majlis dekat I-city, banyak tu rm 18,000 tuuu setelah menerima ajakan dan pelawaan dari UAI ( Ustaz Azhar Idrus ) , dengar cite jugak yang die juga menolak bayaran dari pihak penganjur tetapi demi menjaga hati pihak penganjur beliau terima jgak bayaran bagi show tu dalam rm 1,000..

kesimpulan nyer yang aku nak bagitau diri aku sendiri; kalau la betul cite ni aku respek r dengan zizan, sbb die tk mengejar duit, kemewahan sebaliknyer bersatu dengan para alim ulamak untuk membuat satu persembahan yang aku anggap terbaik sebagai penutup tahun 2012..

di sini aku sertakan link majlis tu :)

p/s : walaupun da lepas tapi aku nk tulis jgak :)



0 comments: